όταν παίρνω φόρα, φόρα κατηφόρα, ούτε ο θεός ο ίδιος δεν με σταματά!

είμαι απο τους ανθρώπους που τους αρέσει το ποτό, είμαι απο κείνους που δεν φτάνουν (εννοειται) στο έσχατο σημείο αλλά τους αρέσει αυτό που όλοι ονομάζουν " κάναμε κεφάλι απόψε" ! Επίσης το ποτό όντως απαγορεύεται στους κάτω των 17! γι αυτό μην το προσπαθήσετε, ως ποινή θα σας περιμένει έντονη διαταραχή στο στομάχη και κρίση εμετού και ενίοτε να μην θυμάστε τι έχετε κάνει! γι αυτό πιείτε εσείς κοκα κόλα! καλή είναι!!!! .
   τώρα θα μου πείτε γράφεις ένα κείμενο για να υμνήσεις τα καλά του ποτού έναντι των αρνητικών;;; θα σας πω και φυσικά όχι!
 θέλω να σας πω! πως όταν αισθάνεσαι μόνος ή μόνη και έχεις ένα ποτήρι αλκόολ για συντροφιά, όταν ακούς μουσική που πρέπει να σταματάει σε νοσούσες περιπτώσεις όπως χωρισμένους, απατημένους ή wanna be χωρισμένους ή wanna be απατημένους, και εννοείται πως μιλάω για την λεγόμενη ερωτική ή αλλιώς καταρακαψούρα μουσική.... Τότε και μόνο τότε σας συνιστώ να ακούσετε ξανά την Νοταρά να λέει την έκφραση μπουρλότο! θα νιώσετε μια αίσθηση απίστευτης γαλήνης πριν κάνετε το λάθος να κάνετε κάτι που δεν θέλετε πραγματικά, να ενοχλήσετε την-τον πρωην σας που δεν φτάει και σε κάτι, να σπάσετε τα πιάτα της οικογένειας στο κήπο και να μην κάνετε καν τον κόπο να το μαζέψετε, να μιλάτε χωρίς να εμφανίζεται κάπου το υποκείμενο και στην τελική να μπερδευέται  αυτούς που σας ακούν και στο τέλος να κλαίτε με μαύρο δάκρυ λόγω μάσκαρας και μολύβιού (για τις γυναίκες ) ή να κάθεστε σαν τον βούδα στο καναπέ και στην τελική να κοιμάστε στο πάτωμα γιατί έτσι σκληραγωγήστε (σπαρτιάτες μου εσείς)!
αλλά ούτε για τους χωρισμένους θα μιλήσω! αυτο το κείμενο είναι ο ορισμός του "εισαι ότι να ναι! και όταν λέμε ότι να ναι, εννοούμε ότι να ναι!" πρόσφατα μου είπαν δύο πράγματα : αρχικά το ότι να σταματήσω να είμαι σφυγμένη και να βγάλω εγω η άμοιρη την πιο χαρούμενη και αστεία πλευρά μου! (δεκτό λέω, όντως είμαι σφυγμένη! πρέπει να σταματήσω να είμαι μπλεγμένο κυβάκι του Κιουμπρικ ! οκ! θα το προσπαθήσω τσεκαρέ το ! το προσπαθώ!!!) και ύστερα μου είπαν αφήστε το αυτό δεν θα το πω! αλλά μην με κρίνετε αυστηρά προσπαθώ να θυμηθώ πως θα χαμογελώ! (να μου βγήκε πάλι το συγγραφικό μου ταλέντο!) επιστρεφοντας : θα δούμε την νέα διαφήμιση της colgate total , και πως συγχαίεται η προβληματική επικοινωνία της νεολαίας με το ποδόσφαιρο, το facebook και τα λοιπά.!
.........
Όντως πρέπει να το ομολογήσω ότι σκέφτομαι συχνά αυτή την λέξη , την λέξη, μπουρλότο!! και ξαφνικά να σου και το σκασμένο χαμόγελο στα χείλη, σαν διαφήμιση γνωστής οδοντόκρεμας έχω καταντήσει με τόσα χαμόγελα…
Το θέμα δεν είναι το χαμόγελό μου, αν και κάποια στιγμή θα το θίξω και αυτό, γιατί όπως προανέφερα είναι πολλά τα κρούσματα αλλά η γενικότερη αντίληψη: του τι είχαμε τι χάσαμε αφού σου λέω ξεπεράσαμε, μόνο που υπάρχει μια μικρή διαφορά δεν αναφερόμαστε σε έρωτες αν και ο  Σκοπός είναι  όχι άλλοι έρωτες όπως λέει και το τραγούδι αλλά ας αλλάξω λίγο το τίτλο γιατί στην τελική ποτέ μην λες ποτέ.  Άρα σωστότερο θα ήταν να πω: όχι άλλα μπερδέματα (ξέρω είναι δύσκολοι καιροί πριγκίπισσες και όνειρα, αλλά εγώ θα τα παρατήσω όλα και θα γίνω μια νέα Αλίκη στην χώρα των θαυμάτων! Τι!? τι μου λέτε ότι δεν υπάρχει χώρα των θαυμάτων μου λέτε;; όχι όχι κάνετε λάθος είναι εκείνοι οι χώρα που πάντα όλοι χαμογελούν, οι περισσότεροι είναι ερωτευμένοι και οι άλλοι και εννοείται και άλλες θαυμάζουν την επίγεια ομορφιά του κήπου της εδεμ. Στις μέρες μας όμως ο καρπός της αμαρτίας δεν είναι μήλο,  είναι ένας υπολογιστής και ύστερα ένα φεις μπουκ ή ένα τουίτερ! (α μην νομίζετε ότι εγώ κάνω την έξυπνη απλά τα λέω δυνατα να τα ακούσω και εγώ, είναι όπως λέμε τα λέω στην πεθερά να τα ακούσει και η νύφη! με όλα αυτά το φλέρτ χάθηκε, ο ψευτο-ρομαντισμός πήρε την θέση του ρομαντισμού, ο ρομαντικός έγινε είδος υπο εξαφάνιση και ο perfect guy ή αυτός που θέλαμε να λέμε perfect guy είναι πλεόν προ πυλών, γιατί είναι ή δείχνει όλα αυτά που θέλαμε να δείξει...μέσω όμως ένα υπολογιστή, μιας άτυπης πληροφόρησης και ρηχής αντιμετώπισης πραγμάτων. πλέον εύχεσαι να ήταν όπως παλιά! θα το πω με τρείς λέξεις: ψάχνουμε για εγγυήσεις!
στην κοινωνία μας, για να ακούσεις κάτι θα πρέπει να το πληρώσεις ή έστω να δώσεις κάτι για εγγύηση τουλάχιστον να εξασφαλίσουν την δική τους ασφάλεια! Ναι εντάξει γι αυτό όλοι είμαστε μακριά, όχι λόγω απόστασης αλλά λόγω εξασφάλισης ασφάλειας του καθενός… Στη δεδομένη θέση ε! ναι αυτό που φταίει είναι η ασφάλεια, μην πληγωθούμε, μην νοιαστούμε (γιατί άλλωστε, αυτοί νοιάστηκαν?) μην ερωτευτούμε (ο έρωτας διαρκεί λίγο, όσο κάνουν να εμφανιστούν τα πρώτα προβλήματα) μην χαλάσουμε την αναπαυτική θεσούλα του καναπέ μας, και βγούμε και λίγο έξω από το σπίτι θα κρυώσουμε, και μην ξεχνιόμαστε θα χαλάσουμε λεφτά και χρόνο. Χρόνο που θα μπορούσες να κάνεις πολύ χρησιμότερα πράγματα όπως  να δεις τηλεόραση, άντε και κανένα ποδοσφαιρικό αγώνα καμιάς τρίτο-δεύτερης ομάδας (και το ευχόμαστε, ασχοληθείτε ξανά με το ποδόσφαιρο δεν θα μας πειράξει!)  και το κυριότερο να ακούσεις μουσική, να μιλήσεις με τον εαυτό σου, να κοιτάξεις παλιές φωτογραφίες και λοιπές αναμνήσεις και να αναπολήσεις, εννοείται το παρελθόν για το τι είχες…  Ξύπνα! Δεν είχες κάτι! Και αν είχες ήταν ώρα να φύγει, να τελειώσει, άρα πρέπει να ξεκινήσουν καινούρια πράγματα να σε απασχολούν…  γιατί η ζωή είναι κύκλος όλα κάποτε τελειώνουν και όλα κάποτε αρχίζουν και πάλι από την αρχή . η ΄ζωή  όμως δεν είναι μέσα σε ένα σπίτι, ή μπροστά απο έναν υπολογιστή ή μια τηλεόραση είναι έξω, έξω εκεί που μπορείς να γελάσεις και να πεις μια βλακεία και θα σχολιάσεις κάτι που θα σου έχει κάνει εντύπωσει, και θα χαμογελάσεις, και θα ζαλιστείς και θα κάνεις πλάκα και θα φύγεις αργά και δεν θα θες να τελειώσει η νύχτα! δεν λέω καταρρίψτε την σημερινή διαδικασία επικοινωνίας, λέω απλά πως μπορείς να τα ισορροπήσεις! Τώρα κλείσε την τηλεόραση και τον υπολογιστή και ετοιμάσου πρέπει να πας μια βόλτα έστω και αν είναι απλά λίγο περπάτημα!! :)

Φιλιά!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις