το enter...

{Κοιτάζουμε ένα φοιτητικό σπίτι, η κοπέλα τρέχει πέρα δώθε και σε μερικές στιγμές πιάνει τα μαλλιά της προς τα πίσω. Φαίνεται ταραγμένη. Ο Άντρας κάθεται στην μαξιλάρα δίπλα στο παράθυρο και κοιτά μια τη κοπέλα και μια την ανοιχτή εφημερίδα μπροστά του. Λίγα έπιπλα στο σπίτι. Ο Υπολογιστής ανοιχτός στο στρογγυλό τραπεζάκι του καφέ. Ανοιχτό έγγραφο Word, η κοπέλα έχει γράψει αρκετές σελίδες... }

-Εισπνοή, εκπνοή και ανοιχτό παράθυρο. Δεν υπάρχει καμία περίπτωση να τα καταφέρω απόψε, όχι τουλάχιστον να επιζήσω μέχρι το πρωί. Από το άγχος έχω πονοκέφαλο. Ο καφές έχει τελειώσει, και για αλκοόλ μην κάνω καν το κόπο να μιλήσω. Νυχτώνει; τι ώρα είναι σκοτάδι έχει. Α! εντάξει εγώ νόμιζα ότι ήταν απόγευμα, η ώρα είναι 10. Τι ώρα έχω πει ότι θα βγω; και που θα πάμε; γιατί έχω πανικοβληθεί τόσο; Μα καλά δεν έχει αέρα απόψε, τι και σε αυτό λάθος κάνω; εγώ το απόγευμα έκλεισα το παράθυρο γιατί μου έπαιρνε ο αέρας τα χαρτιά! και τώρα τι; τίποτα; Χτυπάει το κινητό σου δεν θα το σηκώσεις; μην με κοιτάς σαν χάνος.
-θα ξαναπάρουν, απλά θα το χαμηλώσω.
-Αυτή η μέχρι εσχάτων αδιαφορία σου για τα πάντα εμένα με τρελαίνει. Έφαγες το μεσημέρι;
-έφαγα. μετά ήπια νερό και μου χτύπησες και τη πλάτη όπως κάνουν στα μωρά.
-να και η ειρωνεία αλλά τι περίμενα; όχι πες μου τι περίμενα.
- εγώ προσωπικά να ηρεμήσεις αλλιώς τα χάπια δεν τα γλυτώνω. Ψάξε να βρεις τι είναι αυτό που σε αγχώνει τόσο και ...
- ναι ναι ! ξέχασα εσύ όλα τα ξέρεις . να βρω την αρχική αιτία, να δω γιατί με φτάνει στη κατάσταση πανικού,  να το λύσω . όλα είναι απλά, ότι δεν χρειαζόμαστε το πετάμε, και στο κάτω κάτω άνθρωποι είμαστε πρέπει να αφηνόμαστε. τα είπα όλα ή ξέχασα κάτι.
- δεν θα παίξω το παιχνίδι σου, δεν θα μπω στη διαδικασία να φωνάξω, όχι! δεν θα μου χαλάσεις τη διάθεση. για συνέχισε είχες μείνει στον αέρα. για πες τι άλλο παράπονο έχεις για τις καιρικές συνθήκες, κάποιο στραβό στο σύμπαν; ο Ερμής τελικά ανάδρομος;
- Δεν ξέρω για τον Ερμή, εσύ διάβαζες εφημερίδες και περιοδικά και έκανες θόρυβο με τις σελίδες. Στα ζώδια δεν έγραφε;
- Αλλάζεις τη συζήτηση σε έχω μάθει πια. Αλλά για να τελειώνει αυτή η κατάσταση θα πεις γιατί πετάχτηκες από τον υπολογιστή σαν να σε πέταξε ρεύμα;
- Γιατί τώρα το μόνο που μένει είναι να πατήσω το enter και πάει τέλειωσε, το έστειλα και περιμένω. Ακόμα και το πιο δύσκολο σημείο, όπως η διόρθωση βγήκε έτσι απλά. Και αν δεν αρέσει το κείμενο; και αν αποτύχω τι θα κάνω; Στρίψε τσιγάρο.Τώρα χρειάζεται ένα λιμάνι ή μια θάλασσα, να πάω να κάτσω εκεί με τις ώρες, για να βρω την ηρεμία και την ψυχραιμία να πατήσω το κουμπί..
-όλα αυτά για ένα κουμπί. Ορίστε. το Πάτησα βλέπεις να έγινε τίποτα; όλα συνεχίζουν φυσιολογικά. Ακόμα και αν για εσένα για λίγο καιρό όλα φαίνονται διαφορετικά. {....}


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις