ένα βράδυ.

"  για ένα βράδυ θα μπορούσα να κάτσω να μιλάω μαζί σου, να σου πω ότι θα ήθελα να σου είχα πει, αλλά ποτέ δεν σου είπα. να σου διαβάσω για εκείνα τα όνειρα που κρατάω κρυμμένα σε παλιά τετράδια. Να  σου δείξω φωτογραφίες παιδικές και να γελάω με τις γκριμάτσες που έκανα τότε. και μετά να σου έλεγα πως πέρασα τη μέρα μου , με όλες εκείνες τις μικρές λεπτομέρειες και τις γκρίνιες και τα παράπονα. και να μοιράζομαι την ίδια μουσική μαζί σου, να σου σχολιάζω ταινίες και να γελάω τόσο πολύ που θα μου κόβεται η ανάσα. και πάλι απο την αρχή. να μαγειρεύω και ας είναι τρείς τα ξημερώματα γιατί εκείνη την στιγμή αυτό ήθελα. Να σου δείχνω όλα μου τα ελλαττώματα για να ξέρεις τι σε περιμένει, και να κοκκινίζω όταν δεν θα θέλω να σου πω τίποτα απο όλα αυτά. να σου  διαβάζω αποσπάσματα απο sarah kane και απο το crave. ίσως να ήταν η αρχή αυτή για την καταστροφή μου. Γι αυτό δεν έκανα τιποτα απο όλα αυτά. Δεν σου είπα ποτέ τίποτα από αυτά. Σου έλεγα μόνο αυτά που ήθελες να ακούσεις ή υπέθετα ότι αυτά ήθελες. δεν μπήκα στο κόπο να ρωτήσω. Δεν μπήκα στη διαδικασία. Με ρωτάς τώρα αν μετανοιώνω ή για ποιό λόγο δεν τα έκανα, θεωρείς ότι σε εξαπάτησα ότι έδειξα κάτι άλλο; δεν μετανοιώνω δεν αλλάζω άποψη, ξέρω, γνωρίζω πως δεν έκανα τίποτα απο αυτά γιατί δεν έπρεπε τότε"
 "-Αν μπορούσες τώρα να γυρίσεις το χρόνο πίσω θα τα έκανες;"
"- όχι! άργησα αλλά έμαθα ότι ο χρόνος δεν γυρνάει πίσω"
"- ναι αλλά για να το σκέφτεσαι ίσως πρέπει!"
"- όταν αρχίσεις να σκέφτεσαι, εσύ μου το μαθες αυτό, έχεις χάσει το παιχνίδι γιατί τότε παύει να είναι παιχνίδι, μπαίνουν κανόνες , νικητές, χαμένοι και παραβάσεις, εκεί η μπάλα υπάρχει μόνο βάση λογικής. και αυτό που δεν ήθελα ποτέ ήταν εκείνη την αμαρτωλή λογική που μου καταλόγιζες."

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις