Suddenly I know What I want the most (...)

είναι μια στιγμή στην ζωή σου που απλά καταλαβαίνεις τι είναι αυτό που χρειάζεσαι για να είσαι εντάξει με όλα! όχι δεν πρόκειται να προβώ σε δηλώσεις του τι είναι!
ήθελα καιρό τώρα να γράψω και να κρυφτώ για άλλη μια φορά πίσω από τις λέξεις μου! Αλλά και αυτές είναι απροκάλυπτα κυριολεκτικές όπως και οι πράξεις μου. Παλιότερα ότι και να έλεγα ή να έκανα, έμοιαζε μισό, σαν να έλειπε κάτι, σαν να μην καταλάβαιναν όλοι για ποιο λόγο έλεγα ό,τι έλεγα ή έκανα! Τώρα όμως είναι σαν να μην θέλω να με κρύψω, σαν να θέλω ή να καταστραφώ ή να φτάσω πιο ψηλά! Αποδέχτηκα ίσως αυτά που θέλω ή καλύτερα είπα να πάω και ας μου βγει και σε κακό! Σε κακό δεν πρόκειται να μου βγει αλλά λέμε τώρα! Αλλά το θέμα μας δεν είναι η δική μου ψυχολογία! που μεταφέρεται σε δύο λέξεις! Είμαι καλά ! (ανεξάρτητα από βλακείες!!!) αλλά τα όνειρα και οι αποφάσεις γενικότερα!

Για μια φορά σκεφτείτε πόσο απέχει ένα όνειρο από την πραγματικότητα; Λίγο! πολύ λίγο. βάση προτεραιότητας και μόνο θα έλεγα μέχρι εκεί που πάει η θέληση. Η θέληση όμως συμπεριφέρεται από τις κινήσεις που κάνει η καθημερινότητα και οι ανάγκες που δημιουργούνται! ωραία συμφωνώ! δεν είναι κακό όμως να συμβαδίζουν τα όνειρα μας με την καθημερινότητα! Γι αυτό δεν λέω ότι είναι εύκολο, αλλά ίσως να μπορούσατε να κάνετε ότι έκανα εγώ! απλά δεχθείτε ότι έχετε και όλα αυτά που θέλετε να δεχθείτε! και ότι γίνει, έγινε, το μόνο σίγουρο είναι ότι και να μην αποκτήσετε αυτά που θέλετε θα έχετε τουλάχιστον προσπαθήσει και παλέψει ! και ας πονέσατε θα έχετε μάθει επιτέλους τι είναι να σας λούζει το φως την ώρα που θα λέτε ναι! τολμάω και εγω!!!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις