Άσε με να σου πω...




"άσε με να σου πω για λέξεις που έχουν χαθεί, και για συναισθήματα . άσε με να σου πω για την γάτα στο μπαλκόνι και ας μην την βλέπεις εσύ. άσε με να σου πω για όνειρα ξεχασμένα, δικά σου και δικά μου. άσε με να σου δείξω το παραμύθι στη στέγη την ώρα που πέφτει ένα ακόμα αστέρι. θα ήθελα όλα αυτά να μπορούσα να στα πω, όλα αυτά να μπορούσα να στα δείξω μέσα από παράθυρα. Εικόνες καταπράσινες, ένα μπαλόνι κόκκινο πετά στον αέρα και στάλες βροχής. Άσε με να σου πω όλα αυτά που συμβαίνουν μέσα στην μέρα, μικρά ή μεγάλα, όλες τις λεπτομέρειες. πως ο ήλιος μπαίνει από τις γρίλιες και πως αισθάνομαι το κρύο νερό στο πρόσωπο μου. Άσε με να σου πω πως καταλαβαίνω πως  θα έρθεις πριν καν εμφανιστείς στο ορατό πεδίο μου. Άσε με να σου πω, πριν ξημερώσει όλα αυτά που φοβάμαι και όλα αυτά που ελπίζω. Κάθε μέρα και διαφορετική, κάθε ώρα και πιο πικρή. Ο Καφές πικρός μπορεί να ζητάω λίγη ζάχαρη ακόμα, άλλα άσε με να σου πω όλα αυτά που θα ήθελες να ακούσεις και να δεις. Άσε με να σου πω όλα όσα θα ήθελα.    θα με αφήσεις να σου πω πως όταν ακούω αστεία, σκέφτομαι τη δική σου αντίδραση και σκέφτομαι πως θα γελούσες και εσύ. άσε με να σου πω πως η κάθε μέρα θα ήταν διαφορετική αν με άφηνες να σου πω πως είμαι αμετάκλητα ερωτευμένη μαζί σου. ένα συναίσθημα είναι και αυτό, άσε με να σου περιγράψω πως η καλύτερη στιγμή της μέρας μου είναι όταν εμφανίζεσαι εσύ και θα μου πειράξεις τα μαλλιά και εγώ θα παίξω την τσαντισμένη. Άσε με να σου πω πως το φθινόπωρο είναι μια από τις αγαπημένες μου εποχές, ο καιρός να αλλάζει και ο αέρας να μου δίνει ελπίδα. . .
 άσε με να σου πω πως η νύχτα μου και η μέρα μου είναι διαφορετική και μόνο στη σκέψη σου. ίσως τελικά να άργησα να στα πω όλα αυτά. άσε με να σου πω αντίο και να το εννοώ και να μένω στο σταθμό του τρένου μόνο και μόνο για να δω πως όντως φεύγεις και δεν μου κάνεις πλάκα. ίσως τελικά να μην μπορούσα να στα πω όλα αυτά. . . αλλά πάντα μπορούσα να τα γράψω... 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις