It's a season of new beginnings...


Όταν ήμουν μικρότερη, βασικά όταν ήμουν στην φάση -αφασία- τελειώνοντας το δημοτικό και προχωρόντας γυμνάσιο, η αγαπημένη μου έκφραση ήταν μια: Έτσι!
Σε όλες τις ερωτήσεις απαντούσα με αυτή την λέξη, ήταν ωστόσο πολύ εκνευριστικό γιατί μετά ακολουθούσε ένας καταιγισμός χαρακτηρισμών απο τούς συνομιλιτές μου που ήταν αιτία τσακωμού και χτυπήματος της πόρτας και εγώ σε έξαλη κατάσταση να λέω : εγώ θα φύγω! και να τονίζω το εγώ και όχι το ότι θα φύγω!
Στην συνέχεια αφού δεν περνούσε το δικό μου κατέληγα να είμαι η μικρή θυμιούλα στις γωνίες του σπιτιού που απλά ακολουθούσε και στην πορεία γκρίνιαζε για το κάθε μικρό και ασήμαντο πράγμα.
Ναι! όταν ήμουν μικρότερη νόμιζα όντως ότι όλος ο κόσμος κινείται γύρω απο μένα.
Αργότερα φυσικά που ξεπέρασα την τάση του : Γιατί έτσι μου αρέσει, άρχισε ο κόσμος γύρω μου να ομορφαίνει επικίνδυνα δίνοντας άλλες διαστάσεις και στον απόλυτο χαρακτήρα μου! Θυμάμαι χαρακτηριστικά το κήρυγμα αδερφού και ξαδέρφης για τα επιχείρηματα και για το πόσο κακομαθημένη ήμουν...Τώρα γελάω, τότε μάλλον θα τσίριζα.
Και τώρα που διανύω τον τρίτο χρόνο φοιτικής ζωής μπορώ να πω ότι λησμονώ τις μέρες εκείνες. Γιατί άραγε; Γιατί έκανα ότι ήθελα και δεν δικαιολογούσα τον εαυτό μου, παρά μονο σε εκείνα τα άτομα που ήθελα εγώ. Η απάντηση μου τότε είναι η ιδανική για την περίοδο που διανύω τώρα. Ξεκινώντας λοιπόν θα ήθελα να φωνάξω δυνατά : ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ! εμένα και της άμστελ ή της χαινεκεν δεν θυμάμαι που ακριβώς το είχα ακούσει ως διαφήμιση!
Φυσικά και το κείμενο δεν έχει να κάνει με την κακομαθημένη μου, παιδική ηλικία αλλά με τις νέες αρχές! Μια αισιοδοξία και ένας παράλληλος φόβος για το μέλλον είναι ικανά για να με οδηγήσουν στην αγορά ενός νεόυ σημειωματαρίου που σήμερα εγκαινίασα κιόλας με μια διόρθωση ενός κειμένου μου. Τόση χαρά απο το τίποτα... ονομάζω λοιπόν την σημερινή μέρα, μέρα νέων αρχών και πολύ περισσότερο ονομάζω την σημερινή μέρα, μέρα του έτσι! (για να έχουμε και με κάτι να γελάμε τις κρύες μερες που μας έρχονται!

Υ.Σ1 : and am feeling good....
Y.Σ2 : Coffee is your best friend. When everybody else has abandonned you, coffee will always love you. That, and alcohol ! ( μ αρεσε η έκφραση... είναι μια πρόταση που ξεχυλίζει απο νόημα! ! )
Υ.Σ3 : καληνύχτα ... πάω να φτιάξω καφέ...

Σχόλια

  1. feel good again.feel good again.feel good again.feel good again.feel good again.feel good again.feel good again.feel good again.feel good again.feel good again.feel good again.feel good again.feel good again.feel good again.feel good again.feel good again.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις