Λευκή Σημαία...Παραδίνομαι...

"Πίσω απο κάθε μεγάλη προσδοκία και όνειρο κρύβεται ένα μικρότερο κομμάτι που πρέπει να αφήσεις πίσω, ως θυσία στο μεγαλύτερο ονειρο. "



Ναι σωστά άκουσες, παραδίνομαι! Βάζω ένα τέλος στο κυνηγητό αυτό, ούτως ή άλλως δεν υπάρχει λόγος να το συνεχίζουμε. Τώρα λοιπόν μάζεψε τα σκυλιά σου, μάντρωσε τα, θα μαζέψω και εγώ τα ψύχουλα που σου ριχνα για να με βρίσκεις, και ας επιστρέψει ο καθένας στην βαρετή και μονότονη επιλογή του. Για ποιό λόγο άλλωστε να συνεχίζαμε το παιχνίδι του θησαυρού, αφού και οι δύο ξέραμε ότι ούτε νικητής θα υπήρχε, ούτε χαμένος, ούτε θησαυρός , θα υπήρχε μόνο χαμένος χρόνος ...
Δεν θα σταθώ ξανά να σε περιμένω, ούτε να σε διακιολογήσω, ούτε να σε προγραμματίσω για να χωράς στο χρόνο μου. Απο δω και πέρα η καθημερινότητα μου θα είναι η ίδια για την οποία πάντα γκρίνιζα αλλά και ποτέ δεν άλλαζα. Ένα είναι το μόνο σίγουρο, ότι τα μαλλιά μου θα τα αφήσω φυσικά και ας είναι σαν θάμνος, τα μάτια μου άβαφτα  και ας είναι μικρά, τα νύχια μου βαμμένα και ας είναι συνηθισμένα. Θα δω ταινίες που δεν βλέπαμε, θα ακούσω τραγούδια που δεν θα ακουγες και θα κοιμάμαι αργά και ας μην μπορώ να ξυπνήσω το πρωί.
 
Ντραφτούρα #2

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις