σταθερά ή απώλεια ?


το τι θα απαντήσεις είναι επιλογή και ρίσκο του καθενός. Τα περισσότερα πράγματα στην καθημερινότητα απαντιούνται με ναι ή όχι το ίσως είναι λίγο περιθωριοποιημένο...
"έχω ένα ναι που με γαργαλάει να το πω, ένα όχι που με τρομάζει και ένα ίσως που απλά μου είναι αδιάφορο." πρόσεξε όμως όταν ανοίξεις τα χαρτιά σου και έρθει η ώρα για να απαντήσεις, βγάλε τον άσσο από το μανίκι και παίξε την καλύτερη παρτίδα γιατί τα περισσότερα πράγματα είναι τώρα ή ποτέ...!
μπορεί να είμαι κυνική, μπορεί να είμαι στεναχωρημένη, μπορεί να είμαι προδομένη, μπορεί να είμαι συναισθηματική, μπορεί να είμαι στην τελική άνθρωπος. Ξέρω πότε παίζω όμως με φύλλα πειραγμένα και πότε όχι, ξέρω πότε με χρησιμοποιούν και πότε όχι. Αυτό που δεν ξέρουν είναι ότι μερικές φορές λέω και εγώ που και που : αρκετά ....ως εδώ! και τότε καθείς εφ' ω ετάχθη ... !
πέραν όλων αυτών έχω να ευχηθώ ήσυχες καλές μέρες γιατί που ξέρετε τώρα μπορεί να μετράτε σταθερές στην ζωή σας και αύριο να μετράτε απώλειες...

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις