το καλο και το κακο μου...

"Για σένα ήμουν και γινόμουν το καλό και το κακό μου..."

τι είναι άραγε σωστό και τι λάθος; τι δίκαιο και τι άδικο; ποτέ δεν ήμουν της άποψης ότι δεν είχα επιλογή ούτε στα πρέπει ήμουν καλή! . Πάντα αποτύγχανα στο να ακολουθώ διαταγές, έκανα τη λογική του εαυτού μου προσευχή και ξεσπάθωνα εναντίων όλων.  Αντίδραση στην αντίδραση και πάλη για την πάλη και πάλι από την αρχή. Ήξερα την κάθε κίνηση μου, δεν σκεφτόμουν ποτέ να βγω εκτός ορίων. Όρια περιθώρια και σκέψη πολύ σκέψη, το μικρόβιο της σχολής μου. Συγχρόνως όμως κάτι με τράβαγε στη σκοτεινή μου πλευρά, την πλευρά που δεν έπρεπε να δει κανείς από μένα, να κάνω λάθη, πολλά λάθη, να θέλω πράγματα που με "σκοτώνουν" για να νιώσω ζωντανή. Μια αγαπημένη μου έκφραση είναι να τα ποντάρω όλα για όλα για την καταστροφή και εκεί έρχονται οι άλλοι και οι ζωές των άλλων με τους κανόνες τους και τις σκέψεις για το δικό μου καλό. . . 
  Αν σκεφτούμε ότι η ζωή είναι σαν το κάδρο εγώ έχω φτιάξει ήδη το περίγραμμα, έχω σκαλίσει το ξύλο και προσπαθώ να αποδώσω την εικόνα. Μια εικόνα αλλοπρόσαλλη όπως η σκέψη μου για τη ζωή μου. Δεν τρέχω με το αμάξι αλλά καμιά φορά θέλω να ξεχαστώ και να τρέξω. Εκεί που οι άλλοι μου λένε μην, εγώ προχωράω για να δω μέχρι που μπορώ να φτάσω, να φτιάξω και να χτυπήσω στο αδιέξοδο τουλάχιστον τότε θα ξέρω ότι έχω φτάσει και ότι πάλεψα και ότι για μια φορά θα είναι αλλιώς δεν θα είναι ίδια. δεν είμαι ίδια. Κανείς δεν παραμένει ίδιος και ας μην αλλάζει. Αλλάζουν οι οπτικές γωνίες των πραγμάτων. 
  Το καλό μου λοιπόν δεν το ακολούθησα ποτέ, το καλό μου πάντα ήταν η τελευταία επιλογή. Εγώ με έμαθα, εγώ με δέχθηκα, εγώ με έφτιαξα. Σε προκαλώ, προκαλώ όλους όσους γνωρίζουν το καλό να μην μου το δείξουν, θέλω να καταστραφώ γιατί η ζωή είναι για να κάνω λάθη, άλλωστε είμαι καλή στο καθάρισμα, τίποτα δεν θα φανεί κανείς δεν θα καταλάβει ! ότι εγώ μεγάλωνα για μένα και για σένα και για εκείνη τη στιγμή ήταν η πιο σωστή επιλογή.. 

μια σκέψη για να πάει καλά το σαββατοκύριακο... "Σαν Ανήσυχα κύματα κινούμαστε, σαν να προέρχονται οι άνθρωποι από την θάλασσα. Τα κύματα έρχονται και φεύγουν και οι βράχοι μένουν εκεί να περιμένουν τον άνεμο και το κύμα να τους ταράξει την ησυχία τους." 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις