i'm still here although i said i wouldn't

εδώ και μέρες έχω μια παράξενη ταραχή, σαν να θέλω επιβεβαίωση από τους γύρω μου, ότι είναι ακόμα εδώ. Σαν να φοβάμαι να περπατήσω μπροστά για να μην σκοντάψω. Ανυψώνω τοίχοι γύρω μου για να μην έρθω σε επαφή με τον τοίχο! μια άποψη είναι ότι αυτό που με κρατάει δεμένη (χειροπόδαρα) θα έλεγε κανείς είναι ο φόβος. Φόβος για το άγνωστο, ή φόβος για το διαφορετικό.Το αξιέπαινο όλες αυτές τις μέρες είναι ότι στη σκέψη το βήμα γίνεται, δεν το αποποιούμαι, εκεί που θέλω λίγο παραπάνω σπρώξιμο είναι στην πράξη αλλά που θα πάει θα το καταφέρω.

Αλλά επί του θέματος τώρα. . .
οι γιορτές πέρασαν, η γαλοπούλα φαγώθηκε, η πίτα κόπηκε και το φλουρί βρέθηκε... όχι δυστυχώς από μένα! αλλά την τύχη μου να έχουν (εδώ γελάμε!!!)


Μέσα λοιπόν σε αυτό το γιορτινό κλίμα υπήρξε έντονα ένα μελαγχολικό σύμπτωμα όμοιο με κάθε άλλη γιορτή και ιδιαίτερα της 14ης Φεβρουαρίου. το μόνο που αρκείσαι να ακούσεις είναι το ότι κάποιος συνεχίζει και είναι δίπλα σου και ας μην έχει κανένα όφελος. Ας κάθεται να κοιτάει τριγύρω δεν σε νοιάζει απλά να σε ακούει όταν θα γκρινιάζεις για κάθε λεπτομέρεια που σε χαλάει, για κάθε πρόβλημα που σε επηρεάζει, για κάθε αστείο που σε κάνει και γελάς. Προσωπικά δεν με νοιάζει στα λόγια να βρίσκεται κανείς δίπλα μου, αλλά σε εκείνες τις άθλιες στιγμές που εκνευρίζομαι ακόμα και με τις ίδιες μου τις σκέψεις, να μου πει, ρε ΧΑΜΕΝΟ είμαι εδώ και αν είναι χτυπάμε μαζί το κεφάλι μας στο τοίχο. . . Θα σας πω την αλήθεια, κανείς δεν με έχει πει χαμένο, και πάντα μόνη μου χτυπάω το κεφάλι μου στον τοίχο. . .

ίσως να είναι απλά παράπονα, ίσως το μόνο που θέλω να πω μέσα απο το κείμενο να είναι ότι είμαι ακόμα εδώ , και ας μην θέλω, ότι θέλω να φύγω αλλά να μην ξέρω που θα πάω. ότι θέλω να τραγουδήσω το γνωστό έλα, αλλά μόλις είναι ότιδηποτε να έρθει να κάνω το χαζό... βασικά να μην ξέρω τι θέλω ή πως το θέλω αλλά να σκέφτομαι ότι τουλάχιστον έχω βάλει σε μια σειρά ως φυσιολογικός άνθρωπος, τις σκέψεις μου. και ναι τώρα σκέφτομαι κάτι αλλά αυτό δεν θα γραφτεί, άλλωστε δεν έχει καμία σημασία.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις