Το κρυφτό και η τυφλόμυγα...





θέλω να παίξω κρυφτό και να γελάω και να κοιτάω το ηλιοβασίλεμα και να σκέφτομαι πως κρυώνω και ότι θέλω να φύγω μα να θέλω και να μείνω. είναι ο μόνος τρόπος για να είμαι μαζί σου. Είναι ο μόνος τρόπος για να σκέφτομαι ότι σκέφτεσαι και να κάνω ότι κάνεις. Να γελάω μαζί σου όταν θα μου σπας τα νεύρα και θέλω να σε βρίσω μα τελικά να γελάω μόνο και μόνο γιατί εσύ θα μου πειράξεις τα μαλλιά και θα με κάνεις να ξεχάσω τι θέλω να πω και όταν το θυμηθώ δεν θα έχει σημασία . Είχα τόσα πολλά να σου πω κάθε φορά και καθόμουν σκεφτική και κάπνιζα μανιωδώς και κοίταζα γύρω γύρω σαν νευρωτικό μόνο και μόνο για να μην τα πω. Μα φυσικά θα με ρωτήσεις τι θέλω να σου πω μα εγώ και πάλι δεν θα σου πω γιατί πάλι δεν θα θυμάμαι... Στο είπα θέλω να παίξω κρυφτό αν και στο μέτρημα πάντα τα χάνω, διότι ο χρόνος με φτάνει μόνο μέχρι το ένα. Και ύστερα θα μου φωνάξεις ότι αργώ και εγώ θα το σκεφτώ και θα πω ότι έχεις δίκιο. Βράδια που θα έχεις κοιμηθεί και εγώ ότι θα κλειδώνω την πόρτα μου, για να μην την βρεις ανοιχτή για να μην με δεις εκεί, για να μην με θυμηθείς. ίσως το κρυφτό να σου άρεσε γι αυτό να έφυγες και εσύ μαζί του. Ίσως να έφυγα και εγώ πρώτη μετά απο ένα ποτό ή δύο, πάλι έφυγα και δεν πρόλαβες να με σταματήσεις. Ανησυχώ διότι δεν έχω τίποτε άλλο να κάνω ή να πω, δεν θέλω να σκέφτομαι, να αναλύω να συμβουλεύω , θέλω μόνο να παίξω κρυφτό. θέλω μια ήρεμη βόλτα ως το λιμάνι να σκέφτομαι ότι εκεί πάντα ηρεμούσα αλλά όχι τώρα, μετά να χωθώ σε κάποιο μπαρ και να παραγγείλω έναν καφέ και ας είναι η ώρα 4 το πρωί, γιατί όχι... αφού το έχουμε πει είμαι τρελή, αλλά τι θα γίνει με εκείνο το κρυφτό?
μόνο εκείνο το κρυφτό και μην ανησυχείς ότι θα ξαναφύγω θα σου έχω γράψει ακριβώς που θα είμαι....

και η τυφλόμυγα μου αρέσει γιατί ίσως θέλω κάποιος να μου βγάλει το μαντήλι και να δω επιτέλους για λίγο ακόμα την βροχή να πέφτει στο τζάμι και γέλια να ηχούν στο σπίτι, το κινητό μου να κουδουνίζει και εγώ να χαμογελάω. . . άρα ίσως να θέλω να ζήσω το παραμύθι αλλά και πάλι αυτό να μην θέλω να ζήσω, ίσως θέλω να πω ότι είμαι εδώ για όλους και για κανέναν, για εσένα και εμένα για εκείνον και την άλλη. Αλλά τώρα θέλω χρόνο για μένα...
Γράψε λάθος ούτε χρόνο θέλω... ότι είναι να έρθει ας έρθει, αλλά όχι άλλο χρόνο νομίζω πως νύσταξα, νομίζω πως απλά εδώ τελειώνει το κείμενο...

(ένα μικρό δείγμα απο κάτι που ετοιμάζω... ίσως είναι απλά το προσχέδιο ενός κρυφτού ή μιας καλοστημένης παρανοικής παράστασης! ίσως είναι αλήθεια! κανένας εθελοντής???)

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις