BACK SPACE ....

Μακάρι οι λέξεις να μου βγαιναν ξεκάθαρα, μακάρι να μπορούσα να γραφα σελίδες μονομιάς και να είχα απενεργοποιήσει εκείνο το κουμπί, το back space  απο το πληκτρολόγιο. Ίσως να μην μου φταίει ούτε αυτό, ίσως να φταίει η μουσική μου, μπα ούτε αυτό φταίει, ίσως να φταίει το ότι δεν αφιερώνομαι σε κάτι, συνέχεια αλλάζω απόψεις. Αυτό φαίνεται και απο το γεγονός ότι τα έπιπλα στο σπίτι δεν έχουν μια συγκεκριμένη θέση έχουν αλλάξει κατα καιρούς αρκετές. Δεν ξέρω τι άλλο μπορεί να φταίει, ίσως ο φόβος της αποτυχίας, ίσως το βρίσκω και ως δικαιολογία ... Ναι είμαι σιγούρη πλεόν, όλο δικαιολογίες βρίσκω επι αυτού για να μην αναμετρηθώ με τις δυνάμεις μου. . .  ίσως πρέπει να ψάξω τα όρια μου, το πολύ-πολύ να τα έχω ξεπεράσει και να αρνούμαι να το δω. Ξεκίνα την μέρα σου σαν να έχεις πάντα μια θύμηση χαράς στο μυαλό σου και θα σε βγάλει ο δρόμος σου κάπου αλλού, κάπου που θα περνάς ωραία. . .

Σχόλια

  1. Η αλήθεια βρίσκεται στον φόβο της αντιμετώπισης της αποτυχίας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. sigoura kapoios fovos prepei na kseperastei gia na vrethei h anesh mesa se auto pou en telei tha koitakseis katamata. o fovos ths apotyxias einai mono ena parapanw empodio pou vazoume emeis oi idioi.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς! Γιατί αν φοβόμαστε συνεχώς την αποτυχία... Δεν θα πετύχουμε ποτε! 'Οπως αν φοβόμαστε οτι θα πληγωθούμε δεν θα αγαπήσουμε ποτε κ.ο.κ....

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις