γρίφος

Σε όλα αντίθετα λες και ήταν νόμος να μην συμφωνούμε πουθενά. 
Θα μπορούσες να το πεις με το όνομα του στο μόνο που υπήρχε μια κάποια συμφωνία είναι στην κόντρα, στο αντίθετο, να δεις πως το έλεγες, α ναι θυμήθηκα:  Συμφωνούμε στο να διαφωνούμε. Και αυτό το παιχνίδι μας έφαγε, λες και η πλάκα τέλειωσε απότομα.  Μας βγήκε ξινό. 
Με το  καιρό σε ξέχασα, όχι εύκολα, μου πήρε χρόνο. Με το καιρό με ξέχασες, εύκολα.
2 δρόμοι παράλληλοι αλλά όχι τεμνόμενοι, αυτό δεν άλλαξε. 
Όλα τα άλλα άλλαξαν αλλά όχι αυτό. 

και να φανταστείς ότι δεν μου άρεσε ποτέ το σκάλισμα...


εκείνη την ημέρα, είχα βάλει ξυπνητήρι για να σε χαιρετήσω, εκείνη την μέρα είχες κλείσει το κινητό από το βράδυ. εκείνη την ημέρα παραξενεύτηκα. τις επόμενες μέρες άρχισα να καταλαβαίνω. Σταμάτησα να έχω το μυαλό στο κινητό μου, περπατούσα σε μια άδεια πόλη, περπατούσα και έβλεπα να έρχεσαι, δεν ερχόσουν και εγώ με τα χίλια ζόρια, μάζεψα τα πράγματα, κι έφυγα. Στο τέλος το μόνο που έμεινε ήταν μερικά αποσπάσματα από αναμνήσεις, Και το delete υπάρχει δυστυχώς στο word , στο μυαλό θα μείνουν εκεί, και μερικές φορές όταν θυμάμαι κανα δύο τραγούδια, μπορεί να φανταστώ πως έρχεσαι, όπως έφυγες... στα ξαφνικά σαν αέρας που χτυπάει τα παραθυρόφυλλα. 

ωραία μέρα και σήμερα, έχει συννεφιά και λίγο αέρα. να θυμηθώ να φορέσω ζακέτα! πλέον δεν μου αρέσει να κρυώνω. 




Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις