Το βουνό, τα ερπετά και οι αετοί.

- Το  βλέπεις εκείνο το βουνό; ή είσαι πολύ απασχολημένη με το διάβασμα σου; Για λίγο απλά κοίτα έξω απο το παράθυρο.
-Το βουνό εκεί απέναντι το βλέπω κάθε μέρα, τι διαφορετικό έχει σήμερα;
- Πάμε να το ανέβουμε ;
- Έχει και άλλον τρελό γιο η μητέρα σου ή μόνο εσένα;
-Τρελό έχει εμένα, τα άλλα της παιδιά βγήκαν λογικά. Λέγε τώρα θα πάμε;
- Να το ανέβω δεν υπάρχει καμία περίπτωση, συμβιβάσου να πιούμε καφέ στην αυλή και να το κοιτάμε.
-Δεν μου αρέσουν οι συμβιβασμοί..
- Ούτε εμένα τα τελεσίγραφα, έπρεπε να το είχες καταλάβει.
Η κοπέλα επέστρεψε στην ανάγνωση του βιβλίου της, ενώ ο άντρας άναψε τσιγάρο κι συνέχισε το καφέ του.

 Λίγο αργότερα ένα ελαφρό αεράκι είχε ξεκινήσει . Η κοπέλα έψαξε με τα μάτια της το χώρο να βρει τον άντρα. Άνοιξε το παράθυρο της κουζίνας κι κοίταξε μια κάτω στην αυλή και μια πέρα προς το μονοπάτι για το δάσος. Στεκόταν στην πόρτα της αυλής, έτοιμος να φύγει. Του έκανε νόημα να την περιμένει.  Την κοίταζε καθώς κατέβαινε τα σκαλιά , με το ένα της χέρι μάζευε τα μαλλιά που της έκρυβαν τον πεδίο ορατότητας. Χαμογέλασε όταν τον έφτασε.

- Πάμε να περπατήσουμε και να μου πεις τι τρέλα σε έπιασε με το βουνό;
-Άκουσε με προσεκτικά . Θα σου πω μια ιστορία

" όταν ήμουν μικρός μ' άρεσε να κοιτάζω ψηλά, τον ουρανό κυρίως. Πότε είχε σύννεφα και πότε δεν είχε. Σκεφτόμουν οτι κάποια στιγμή ήθελα να το φτάσω σε αυτόν, μόνο τότε θα θεωρούσα τον εαυτό μου άξιο και ικανό, θα είχα φτάσει τον ουρανό οπότε η αξία μου θα ήταν πολλαπλάσια των άλλων.  Ο άνταγωνισμός, όπως έχεις καταλάβει, με τρέφει και με έτρεφε. Μετά άρχισα να μεγαλώνω κι έλεγα ότι θα έφτανα καποια στιγμή στο στόχο μου, όμως μου στέκονταν εμπόδιο τα βουνά, τα βουνά ήταν πάντα πιο ψηλά απο μένα άρα φαινομενικά και πιο κοντά στον ουρανό. Γι αυτό το λόγο η μανία με τα βουνά. Ο άνθρωπος έχει αξία μόνο άμα προχωράει μπροστά και ψηλά. Και εγω εφόσον κατάλαβα ότι δεν θα έφτανα τον ουρανό, άρχισα να ψαχνω τρόπους να ανεβαίνω στα βουνά. Δεν τα έχω πάει και άσχημα , όσο πιο ψηλά τόσο καλύτερη θέα θα εχει, και όσο καλύτερη θέα θα έχει άλλο τόσο θα ανεβαίνω. Μέχρι να δω τον ουρανό καθαρό, να χορτάσει το βλεμμα μου το απέραντο. "

" Ξέχασες κάτι όμως αγαπημένε μου, στην κορυφή του βουνού φτάνει μόνο ο αετός και τα ερπετά. Εσύ λοιπόν για πες τι είσαι ; Ερπετό ή αετός;

" Καταλαβαίνω που το πας αλλά είναι σαν την χελώνα με τον λαγό. Είναι γνωστό ότι η χελωνα παει αργά και σταθερά αλλά κάποια στιγμή φτάνει , γιατί ; γιατί είναι στο στόχο της προσειλωμένη! Όταν θέτεις στόχους άσχετο απο το πόσο μικροί ή μεγάλοι είναι χρειάζονται αποφασιστηκότητα, συγκέντρωση και σταθερές κινήσεις. Δεν είμαι ούτε φίδι,  ούτε αετός. Πιστεύω μόνο στο ότι μερικές φορές μπορείς να κερδίσεις και άλλες , πολύ λιγότερες εννοείται, να χανεις. Ωστόσο αξίζει να παλεύεις και ας σε πουν τρελό, ανταγωνιστικό ακόμα και ερπετό ή ακόμα και αετό . Εσύ θα ξέρεις ότι το φτάσες στο τέρμα ακόμα και αν έχεις πάει και στο αντίθετο ρεύμα. "

Περπάτησαν για λίγη ώρα ακόμα, ύστερα πήραν το δρόμο πάλι για το σπίτι. Σύννεφα μαζεύονταν, κάπου μπορεί και ήδη να έβρεχε.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις