εκείνος και εκείνη ..



Εκείνος :
Δεν σε θυμάμαι, προσπαθώ να θυμηθώ το πρόσωπο σου αλλά δεν σε θυμάμαι. σαν παζλ που θα πρέπει να φτιάξω απο την αρχή, είμαι τόσο κουρασμένος που δεν μπορώ ούτε να προσπαθήσω. Διώχνω τη σκέψη σου με καφέδες,δουλειά, ποτό και γυναίκες. Βγαίνω με φίλους για μπύρες, για ό,τι να ναι και ξέρω πως θα περάσω κάθε βράδυ, ξέρω πως θα εξελιχθεί. Μην σε κοροιδεύω αφού ξέρεις ότι το χω το λέγειν, αυτό είχες πει πρώτη φορά που με γνώρισες, ότι ξέρω να χειρίζομαι τις λέξεις καλύτερα και από αυτόν που το σπούδασε. σε διώχνω απο τις σκέψεις μου, όπως βγάζω το καπνό απο τη κάθε τζούρα απο τσιγάρο, αργά ίσως και βασανιστηκά μόνο και μόνο για να πω ότι κάτι θα καταλάβω. Τα πρωινά που ξυπνάω και κοιτάω το πρόσωπο μου στο καθρέφτη, κοιτάω έντοντα τον εαυτό μου, σαν να προσπαθώ να θυμηθώ τι θα μου έλεγες αν με έβλεπες. Ξυρίσου. φτιάξε τα μαλλιά σου, πιες καφέ μηπως και ανοίξει το μάτι σου. Χαμογελάω χωρίς να το καταλάβω. το κρύο νερό έχει έναν πολύ καλό τρόπο να με επαναφέρει στη πραγματικότητα. 
ζω μια καθημερινότητα την οποία διάλεξα, κατάφερα και έβαλα τα πράγματα σε μια χρονική σειρά. Ξέρω τι κάνω, ξέρω τι μπορώ να φέρω εις πέρας. Ξέρω ότι δεν είσαι εδώ, ξέρω ότι δεν ξέρω για ποιό λόγο μπορεί να σε σκέφτομαι ακόμα. 
όπως είπα δεν μπορώ να θυμηθώ το πρόσωπο σου. μπορώ να θυμηθώ τα μάτια σου, αλλά μόνο τα μάτια σου. μπορώ να θυμηθώ το λαιμό σου αλλά μόνο το λαιμό σου. μπορώ να θυμηθώ τα χέρια σου. Διάολε δεν μπορώ να θυμηθώ εσένα όμως. και που σε κοιτάω σε παλιές φωτογραφίες, το λέω ήδη είναι παλιές. δεν είσαι εσύ. 
  Πίνω το καφέ σκέτο, και το ποτό μου μόνο με πάγο. 
  Βλέπω μόνο ταινίες που δεν θα έβλεπες. Θριλερ και γουέστερν
  Κάνω σχέδια για το μέλλον, που ποτέ δεν θα κανες εσύ. να φύγω απο αυτό το τόπο. 
  Πηγαίνω σε μέρη που δεν είχαμε πάει ποτέ. 
  αλλά και πάλι ίσως το μοναδικό πράγμα που κατάφερνω είναι να θέλω να βρω έναν τρόπο να ήσουν και εσύ. 
χώθηκα και σήμερα σε ένα μπαρ, με καπνό και θα πιω στην υγειά μου και στις επιλογές μου γιατί στην τελική είμαστε οι επιλογές μας. και αυτό δεν μου το έμαθες γλυκειά μου εσύ, αυτό στο διδάσκω εγώ. εκείνος που δεν θες να θυμάσαι ούτε το όνομα του. . .
   
   Εκείνη: 
δεν έχουν αλλάξει και πολλά πράγματα. πίνω την ίδια ποσότητα καφέ, το τσιγάρο το χω έλαττώσει αρκετα και το ποτό. παράξενο ε; αλλά αληθινό. έχω γεμίσει την καθημερινότητα μου με πράγματα για να μην σκέφτομαι και να μην αναλύω. θέλω να έρθει η μέρα που δεν θα σε θυμάμαι, θέλω να έρθει η στιγμή που δεν θα σκέφτομαι ότι θέλω να σε δω, θέλω να σε πειράξω όπως τότε κι θέλω περισσότερο απο ποτέ να είμαι ελεύθερη να σου πω ότι δεν είπα τότε. θέλω να γυρίσω να σε κοιτάξω στα μάτια και να σου πω ευχαριστώ. γιατί απο σένα έμαθα ότι η φυγή είναι η καλύτερη νίκη, γιατί μου έδειξες ότι δεν χρειάζομαι σταθερότητα για να καταφέρω ότι θέλω. σταμάτησα να αναλύω και να υπεραναλύω, τα πράγματα είναι έτσι όπως είναι. εσύ είσαι όπως είσαι , εγώ είμαι αυτή που είμαι και πλέον μπορώ να πω ότι δεν με πειράζει. Πλέον ξέρω ότι σε λίγο καιρό δεν θα με πειράζει αν δεν θυμάμαι τίποτα απο σένα, πως είναι το πρόσωπο σου, τη γκριμάτσα που κάνεις όταν έχεις φαγούρα στα γένια και σκέφτεσαι αν θες να ξυριστείς ή όχι.  πως κρατάς ανοιχτό το βάζο με τη ζάχαρι και σκέφτεσαι αν θες κάτι να ξυπνήσεις ή να πάθεις σοκ απο τη γλύκα. πως δεν μπορείς να είσαι μόνος σου ούτε για μια ώρα. που δεν μπορείς να κάτσεις ήσυχος ή στην απόλυτη ησυχία ούτε για πέντε λεπτά. πως δεν ενθουσιάζεσαι με κάτι λιγότερο απο μέρα. πως όταν βλέπεις τυλιγμένη συσκευασία είσαι σαν παιδί έξω απο ζαχαροπλαστείο μέρες γιορτών. και όταν είμαι εκνευρισμένη δεν θα με γυροφέρνεις να με ρωτας τι; τι; τι;   
Δεν ακουω μουσική και δεν μοιράζω τραγούδια. 
δεν πηγαινω σινεμα και βλέπω πλεόν μόνο παλιές ταινίες.
δεν  πίνω αλκοολ και αν πιω πίνω μόνο βότκα . 
και σήμερα μετά απο τόση δουλειά μπήκα σε ένα μπαρ και θα πιω έναν εσπρέσσο ακόμα , θα κάνω ένα τσιγάρο και θα κοιτάω γύρω μου με απάθεια γιατί δεν περιμένω κάτι διαφορετικό.  εξαιτίας σου. 
είμαι μια κοπέλα που δεν περιμένει τίποτα , κατάλαβες ; Αναστασία με λένε. 

Εκείνος : 
ε; είμαι ένας άντρας σε ένα μπαρ και δεν θυμομουν τίποτα μέχρι που σε ξαναείδα. 

Εκείνη: 
το όνομα σου; δεν σε ξέρω! 
 
Εκείνος: 
Μάρκος. να ξανασυστηθούμε. 

Ο Μάρκος έκανε νόημα στο μπαρμαν για άλλα δύο ποτά.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις