leave my soul alone...

you said that you saw it in my eyes , that this was the last time. and i was certain that no one could ever knew that i don't think about you anymore but i don't think about you anyless...


κατακτάς την αναπνοή σου, πίνεις νερό, στρίβεις τσιγάρο, πειράζεις τα μαλλιά σου, κοιτάς γύρω σου μέσα από την ασφάλεια των γυαλιών σου. σε ενοχλεί που δεν μιλάω, που δεν κοιτάω, που φοράω τα γυαλιά και ρίχνω τα μαλλιά μπροστά. με σκουντάς για να δεις αν αναπνέω ή αν το χθεσινό αλκοολ με έκανε να κοιμηθώ πάλι. σε κοιτάω. δεν μιλάω, δεν μου αρέσει να μιλάω. όταν μιλάς οι άνθρωποι σε συνηθίζουν. μου αρέσει, πλέον να περπατάω. λέω μια βλακεία παλιότερα θα γελάγαμε, τώρα απλά με κοιτάς με αυτό το υστερικό βλέμμα του : και τι άλλα;
τίποτα τα ίδια και τα ίδια, τα συνηθισμένα. καλά όλα κομπλέ.
μαζεύω τα πράγματα μου, έχω δουλειά πρέπει να φύγω, χάρηκα που σε είδα, θα τα ξαναπούμε.
όντως; με ρωτάς αλλά και εσύ φεύγεις.
προς δύο διαφορετικές κατευθύνσεις. παράλληλες αλλά ποτέ ίδιες όσο και να το προσπαθήσουμε.
ανησυχείς. ανησυχώ. τρέχεις, τρέχω. μιλάς, μιλάω. γελάς, μένω να σε κοιτάω. αυτό είναι ευτυχία σου φωνάζω συνέχισε να γελάς, υστερικά που πλέον δεν βγάζεις ήχο, μόνο τα χέρια σου κουνάς. σοβαρεύεις απότομα. κοιτάς το ρολόι στο χέρι μου. σαν να το ακούς προσαρμόζεις το χτύπο στα δάχτυλα σου, τικ-τακ. κοιτάω το ρολόι και μετά τα χέρια σου. πρέπει να φύγω σου λέω.
   η μουσική δυνατά στα ακουστικά, πρέπει να την ακούν και οι περαστικοί αλλά δεν με πειράζει. περπατώ μπορώ να αναπνεύσω και πάλι. μπορώ να κοιτάξω ψηλά και μετά πάλι κάτω.
φτάνω στη θάλασσα, κάθομαι  στις πέτρες κοιτάω τα κύματα να πηγαίνουν και να έρχονται. σε θυμάμαι σαν να είχαν περάσει χρόνια ενώ λίγα λεπτά πριν σε χαιρέτησα. χαμογελάω ίσως και να δαγκώνομαι για όλα αυτά που δεν σου είπα αλλά άφησα να εννοηθούν. σηκώθηκα έβγαλα τα παπούτσια και άρχισα να περπατάω σιγά σιγά μέσα στη θάλασσα. ένα βήμα ακόμα και βούτηξα μέσα. κάθε βήμα και ανάμνηση . σαν να τις βάφτιζα. χαμογέλασα την ώρα που βούτηξα το κεφάλι μου μέσα. το νερό ήταν παγωμένο και εγώ πλέον δεν είχα την δύναμη να τρέξω. ο ήλιος με ακολούθησε μέχρι που γύρισα σπίτι.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις