μια ακομα αναρτηση !

εχω καιρο να
γραψω δεν ξερω για ποιο λογο ισως δε γραφω! οι λεξεις δεν εχουν νοημα. οι σκεψεις μου ασυναρτητες βγαινουν σαν μασημενη κασετα σε χαλασμενο ραδιοφωνο! 
ειναι μια απο εκεινες τις φασεις που απλα κοιταω κ παρατηρω τι γινεται γυρω μου, αντιδρασεις συμπεριφορες κ λεξεις! στεκομαι σαν τον παρατηρητη κ κοιταω για να βγαλω πορισμα! χα! ακομα ψαχνω το συμπερασμα, το νοημα! το νοημα μεσα στα κενα το ψαχνω αλλα δεν δινω και δεκαρα για το ποιο θα ειναι αυτο! η απορια να μου λυθει απλα . 
μετραω βηματα, αναπνοες κ κυριως μερες για ενα καλοκαιρι που περιμενω να ζησω για μια καινουρια σελιδα ! το καλοκαιρι λενε σε απελευθερωνει! τεινω να διαφωνησω και να σκεφτω πως δεν ειμαι το καλοκαιρι ειναι η θαλασσα που την κοιτας και ηρεμεις ή ταραζεσαι οταν σκεφτεσαι πως δεν μπορεις να φτασεις την γαληνη της γιατι ξυπνας με μονιμο πανικο και καπνιζεις σαν μανιακος κ
απο τους καφεδες τρεμεις γιατι τιποτα δεν παει όπως θελεις, και ο φορτος δουλειας σε πνιγει και ζητας λιγο ακομα χρονο αλλα κανεις δεν δινει τιποτα δωρεαν! φτανει το βραδυ κι δεν ξερεις που πατας και που βρισκεσαι γιατί πολυ απλα εχεις κουραστει απο τα τοσα βηματα απο τις εξηγησεις και τις αναλυσεις και θες να κλεισεις κινητο να μην σε βρισκει κανεις αλλα μετα απο πεντε λεπτα η συνδεση με τον κοσμο ειναι παλι εφικτη! γιατι ο κοσμος σε κρατα κινητοποιημενο και δραστηριο με μια μονο κατευθυνση προς τα μπροστα , με τη μονη σκεψη πως ολα θα ειναι διαφορετικα και ακριβως οπως τα εχεις σχεδιασει! και ας μην ειναι σαββατοκυριακο ουτε καλοκαιρι! 


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις