endless night...

- και τι να πω; και τι θα κερδίσω; να κρυφτώ άλλη μια φορά και πες ότι θα το κάνω ποιό τό νόημα; Δεν υπάρχει νόημα, δεν υπάρχει κάποια συνοχή. Έφτασε ο Αύγουστος, να τώρα σήμερα τελειώνει ο Ιούλιος. και θα έρθει ο Αύγουστος. Ποτέ, ξέρεις, δεν τα πήγαινα καλά, με την αίσθηση του χρόνου, ούτε με τα χρονοδιαγράμματα. μπορεί μια μέρα να μου φάνταζε αιωνιότητα, και μια ώρα μπορεί να μου φαινόταν σαν ένα λεπτό. Με τα χρονοδιαγράμματα αποτύγχανα πανηγυρικά. Ακόμα και στη σκέψη ότι θα πρέπει να κάνω κάτι μέσα σε συκγεκριμένο διάστημα, μπορώ να κατεβάσω μια σειρά απο δικαιολογίες. Πλέον όμως σαν κάτι να χάλασε. Οι δικαιολογίες τελειώσαν. Ο χρόνος συνεχίζει να περνά απλά εγώ δεν του δίνω σημασία. τα πρωινά είναι πάντα πιο εύκολα, όταν έρχονται όμως εκείνα τα βράδια που σπίτι δεν μπορείς να κάτσεις για κανένα λόγο όλα είναι πιο δύσκολα. έχω σκεφτεί άπειρες φορές πως ένα τέτοιο βράδυ με λίγο έως ελάχιστο αέρα θα ήθελα να τον περάσω σε κάποια ακτή και ας μην ειμαι ρομαντική, όχι αυτό το καιρό τουλάχιστον. . .

-δεν θα το έκανες. θα νύσταζες, θα κρύωνες, θα βρισκες κάτι για να χαθείς και πάλι. θα μπορούσα να βρω όλα τα κλισέ του κόσμου μα στην ουσία μονάχα κάτι τελευταίο θα σου πω έτσι για να το πάρει η θάλασσα στην οποία βρισκόμαστε. δεν προσπάθησες στο ελάχιστο. απλά κοίταζες να δεις το που και το γιατί. εμ έτσι δεν γίνεται. έτσι θα βγαίνει ο Τίτος Πατρίκιος πάντα αληθινός... "όλα έγιναν όπως τα προέβλεψα, συναντηθήκαμε σαν ξένοι, ίσως να έγιναν όλα έτσι γιατί τα πρόεβλεψα. " Κλείσε το φως, νύσταξα . καληνύχτα.


 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις