τέλος και αρχή σημειώσατε χ ...

"Κανένα τέλος δεν εμποδίζει μια καινούρια αρχή, ακόμα και αν είναι μια αρχή στην οποία ποτέ δεν περίμενες να φτάσεις. Αν σπάσεις τα δεσμά που σε κρατούν πίσω όλα μοιάζουν διαφορετικά, λάθος δεν μοιάζουν, είναι διαφορετικά. Τα ζεις, ο αέρας είναι διαφορετικός, ο ήλιος μπορεί να σου φαίνεται πιο ζεστός και εσύ μπορεί να ξυπνάς κάθε πρωί και να λες μια καλημέρα που να είναι πιο ουσιαστική και περισσότερο τονισμένη στο καλή. Μην στέκεσαι σε όλα αυτά τα μίζερα σενάρια, σε όλα αυτά που δεν έχεις. Ποτέ δεν ήμουν αισιόδοξη, ούτε τώρα είμαι, ήμουν και είμαι ρεαλίστρια, καθαρά θέμα λογικής.
   Εδώ και καιρό βλέπω τη ζωή μου από μια άλλη οπτική γωνία, αυτή που δεν με βάζει σε δεύτερες και τρίτες σκέψεις, ελαφρώς πιο ήρεμη, μαθαίνω να χαμογελάω και να περνάω ωραία ακόμα και αν όλα νομίζω πως πάνε στραβά. Μερικές φορές για να δεις το φως και την θετική πλευρά των πραγμάτων πρέπει να παλέψεις με τους δαίμονες σου, μόνος, χωρίς καμία βοήθεια. Μερικές φορές πρέπει απλά να αφεθείς και να μην υπάρχουν προγράμματα ούτε χρονοδιαγράμματα. Ίσως άμα γράψω πολλές φορές την πρώτη έκφραση του κειμένου να πιστέψω πως είναι τόσο εύκολη και στη πράξη όσο και στο να την γράφεις. χαζομάρες απλά η κάθε μέρα είναι μια καινούρια αρχή, ίσως να πρέπει να μείνει μόνο αυτό.
το μόνο που χρειάζεται είναι να αναπνέεις και αν πέσεις να  σηκώνεσαι και αν ερωτευθείς να ενδίδεις και αν πληγωθείς  να εκτονώνεσαι .. μάθαμε να μετράμε τη ζωή αλλιώς  και νομίζαμε ότι έχουμε ευτυχία κάναμε λάθος θα μπορούσαμε να 
μάθουμε ότι ευτυχία είναι να μπορείς να κοιτάς τη θάλασσα και να σκέφτεσαι πως όλα
θα πάνε καλά " 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις