Σινεφίλ, αγάπη μου!

όχι δεν αποκαλώ κανέναν έτσι~ ίσως να αποκαλώ την άλλη μου πλευρά έτσι. Εκείνη που τις τελευταίες 4 μέρες που έχω κατέβει για καλοκαιρινές διακοπές, έχει δει τουλάχιστον 5-6 ταινίες. Δεν είναι το περιεχόμενο εκείνο που θα τις κάνει σημαντικές είναι, ότι για όσο διαρκεί καμία άλλη σκέψη δεν θα με ταράξει παρά μόνο αν τρομάξω σε κάτι που θα γίνει. Θρίλερ γενικώς δεν βλέπω εκτός και αν είναι τίποτα ψυχολογικά που και τότε τα βλέπω στο στυλ "μέσα απο κλειδαρότρυπα" και με κουβέρτα ανα-χείρας για να μπορώ να σκεπαστώ σε κάποιο "Μπου". Θα ευχόμουν πραγματικά να μην υπάρξει ποτέ κάποιο σημείο σε ταινία που θα με τρόμαζε τόσο έντονα! βασικά τώρα που το σκέφτομαι έχει υπάρξει, ήταν στην elizabeth και ήταν η σκηνή με τα παλουκομμένα κεφάλια και αυτό το θυμάμαι ακόμα περίπου τέτοια εποχή θα ήταν ... αλλά εκτός και εκείνη την σκηνή υπήρχε και αυτή, η οποία κάπως διαφοροποιούσε τα δεδομένα μου! http://www.youtube.com/watch?v=5rXpNtXNOrI
όμως δεν είναι το θέμα μου σήμερα η elizabeth είναι γενικώς ο κινηματογραφικός φακός γιατί ακόμα και απο το πιο αστείο ρομάτζο κάτι θα μάθεις ή και απο την ταινία με τις χειρότερες ή καλύτερες κριτικές. Μου έχει τύχει σαφώς να βλέπω ταινίες που δεν είναι αντικείμενο θέασης για πάρα πολλούς κοντινούς μου ανθρώπους. Παρόλα αυτά "η μεγάλη οθόνη" είναι κάτι που με συγκινεί και συνεπαίρνει νομίζω στον ίδιο βαθμό με την συγγραφή του δικού μου βιβλίου (που θα μείνει το μικρό μας μυστικό, ότι έχω στερέψει απο κάθε έμπνευση εδώ και πολλούς μήνες!!!!)
Οπότε βάζουμε δυνατά στο στέρεο ένα τραγούδι της αρεσκείας μας και ξεκινάμε το ταξίδι σε οθόνες μεγάλες ή μικρές, ποιοτικές ή πιο light αλλά και σε παιδικές! έτσι για να έχουμε να λέμε πως είμαστε ακόμα παιδιά!
Η βδομάδα ξεκίνησε με τις καλύτερες προοπτικές πρώτη ταινία που είδα (ξανά) ήταν το : κλάμα βγήκε απο το παράδεισο! http://www.youtube.com/watch?v=sfQIemAABQo
όπου οι ατάκες διαδέχονται η μία την άλλη και φυσικά το γέλιο φέρνει το κλάμα. Ενδείκνυται να την δείτε βραδάκι γύρω στις 10 με καλή παρέα και φυσικά καλή διάθεση αλλιώ το : κόσμο ακούω και κόσμο δεν βλέπω! θα χάσει την οποιαήποτε αξία του... Το τζέλα Δ λοιπόν δεν είχε φουγάρα....
όποτε όπως καταλάβατε μικρά μου εγκλήματα! οι καλοκαιρινές διακοπές μου ξεκίνησαν με ένα τουλάχιστον στοιχειώδη γέλιο. και συνεχίζει η βδομάδα με εικόνες απο αμερικανικό κινηματογράφο και ταινία που θα έλεγε κανείς πως δεν έχει καιρό προβληθεί!
και φυσικά είναι : the adjustment Bureau. http://www.youtube.com/watch?v=-x45gvyscKY
όπου φυσικά η ταινία έχει τρία καλά που τα μπερδεύει και δημιουργεί ένα μείγμα παράνοιας στην αρχή ... αλλά μετά σκέφτεσαι ότι αν ποτέ σου συνέβαινε εσένα ότι συμβαίνει του πρωταγωνιστή θα σου λύνονταν πάρα μα πάρα πολλές απορίες... Το γεγονός δηλαδή ότι αρχίζει η ταινία με την πεποίθηση ότι η ζωή δεν είναι τίποτε άλλο παρα σχεδιασμένα γεγονότα! είναι μια καλή βάση για να βάλεις εκείνη την στιγμή στο ποτήρι σου λίγο ακόμα κρασί και στο τραπέζι φρούτα για να το παίξεις ολίγον τι Ευρωπαίος!
επόμενος σταθμός julie kai julia μιας και είμαι λάτρεις της μαγειρικής δεν θα το έκρυβα άλλωστε ήταν ιδιαίτερα βοηθητικές αλλά και κάπως καθοδηγητική! μιας και το κύριο θέμα που προβάλλει είναι να μην σταματάς να κυνηγάς τα όνειρα σου παρά τις αντιξοότητες! ωραία....πάμε να δούμε trailer μέχρι τουλάχιστον να βρώ μια δικαιολογία για την αργοπορεία μου. http://www.youtube.com/watch?v=ozRK7VXQl-k βασικά δεν ξέρω αν θα μπορούσα να καθαρίσω τόσα κρεμμύδια. νομίζω πως απλά θα τα παράταγα εκτός και αν υπήρχει κάποιο βραβείο οπότε θα σαμπόταρα τους άλλους (πλάκα κάνω! σαφως...είμαι καλός άνθρωπος! )
Επόμενη ταινία ένας ύμνος στην δημιουργία, βασικά είναι μια διασκευή αν μπορούσα να το χαρακτηρίσω έτσι: το 9~ ή αλλιώς ο προηγούμενο τίτλος 8,5 http://www.youtube.com/watch?v=y_5_lzags3I&feature=related φυσικά όλες οι παρουσίες στην ταινία είναι μια και μία δεν υπάρχει καμία εξαίρεση! Sophia Loren, Nicole Kidman, Penelope Cruz, Marion Cotillard, Judi Dench καθως και Stacy Ferguson καθώς και πολλοί άλλοι.
Ελπίζω να μην σας κούρασα γιατί έχουμε λίγο ακόμα να γράψουμε... Σαν ομαδική εργασία σκεφτείτε το, εαν και ποτέ δεν μου άρεσε να είμαι μέλος σε ομάδες αν δεν ήμουν εγώ ο αρχηγός...μίλησε ο ταύρος μέσα μου και τώρα πρέπει να συνεχίσω να σας μιλάω για ταινίες...
Τελευταία ταινία για σήμερα, γιατί το thread αυτό θα συνεχιστεί... είναι φυσικά το transporter 1,2,3 ~ που φυσικά αξίζουν ένα μεγάλο respect. Γρήγορη εναλλαγή ταχυτήτων, διάκριση κακώς και καλών, όμορφα αμάξια και σαφώς λίγες και καλές κουβέντες τι άλλο θα ήθελε κανείς; ; ; Πάμε για το trailer1... http://www.youtube.com/watch?v=eH5V3fEj2Q0
Αγαπητοί μου φίλοι για σήμερα η ανάρτηση μου τελείωσε λόγω της ανάγκης μου να πάω να ακούσω μπλε λάιβ.... Φιλια και να περιμενετε την επομενη αναρτηση....

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις