christmas time...






















είπα και εγώ με την σειρά μου να μπω σε κλίμα Χριστουγέννων... Ως γνωστός καλικάτζαρος δεν θα έπρεπε να με χαροποιεί βέβαια αυτό, αλλά όσοι με ξέρουν θα μπορούν να πουν με ιδιαίτερη άνεση ότι είμαι ένας καλοκάγαθος άγγελος... με τα ξανθά υπέροχα ίσα μαλλάκια μου (κατσαρά, ατίθασα, μοβ) με την καλή κουβέντα στο στόμα πάντα (μόνο σε καλές μέρες) με το χαμόγελο στα χείλη (λέμε τώρα). Έτσι λοιπόν περπατώ κάθε μέρα στην στολισμένη πλέον πόλη μου. Κοιτάω βιτρίνες μαγαζιών που είναι στολισμένες, δρόμους με λαμπιόνια και ανθρώπους να βιώνουν τον απόλυτο ορισμό των Χριστουγέννων. Δυστυχώς ή ευτυχώς φέτος αν όντως υπάρχει κάποιος που μας ακούει (αν και δεν το πίστευα ούτε μικρή, τώρα απλά προσπαθώ να πιστέψω σε κάτι) θα ζητούσα ένα- δύο πράγματα...
Θα δοκιμάσω μια καθημερινότητα που δεν μου ταιριάζει στο έπακρον ... θα φτιάξω κουλουράκια, δεν θα βρίσω κανένα κακόφωνο παιδάκι (πάντα απο μέσα μου) που θα μου πει τα κάλαντα. θα φτιάξω κουραμπιέδες και μελομακάρονα και ύστερα θα περιμένω να περάσω 15 όμορφες και γλυκες μέρες... αυτό εύχομαι σε όλους, καλούς και κακούς, "κλέφτες και αστυνόμους" ... ΣΕ ΟΛΟΥΣ ...

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις