η σιωπή

Η σιωπή κρύβει τις απαντήσεις μέσα της. Πάει καιρός που έχω να γράψω. Οι λέξεις κατανέμονται στο χαρτί, την ώρα που δεν ζητάς να βρεις απαντήσεις αλλά τις κατάλληλες ερωτήσεις. Όλα τα άλλα έρχονται με το καιρό. η ουσία είναι να μην πηγαίνεις κόντρα τουλάχιστον .

θυμάσαι ; που προσπαθούσα μάταια να καλύψω την ηρεμία της νύχτας με σκέψεις άλλοτε στις έλεγα και άλλοτε τις έκρυβα κάτω από το μαξιλάρι, σαν να είναι κάποιος εφιάλτης.
Δεν γίνεται να συνεχίσεις τα ταξίδια με τις σκέψεις σου, φτάνεις πιο μακριά από την πραγματικότητα. η πραγματικότητα σε αντίθεση με σένα πάει αργά τόσο που ο χρόνος της κλείνεται σε 24 ώρες ή όπως θα σου φώναζα, ότι το άσχημο δεν είναι οι ώρες που μετρά το ρολόι του τοίχου, αλλά τα λεπτά που μετράς εσύ. Λίγα είναι αν το σκεφτείς 1440 λεπτά! τι είναι τα λεπτά μπροστά στα δευτερόλεπτα. θα το λεγες μόνο και μόνο για να μου σπάσεις το τσαμπουκά. Εγώ μετρούσα ώρες και εσύ τσιγάρα, εγώ καφέδες και εσύ ποτά.
Κάτι κάναμε και σήμερα θα έλεγες καθώς θα τσαλάκωνες το πακετάκι από το τελειωμένο καπνό. θα φώναζα εγώ και εσύ θα γέλαγες. Το γέλιο σου δυνατό θα ήταν ότι έπρεπε για να σπάσει την ησυχία σε κομμάτια.

η σιωπή κρύβει τις απαντήσεις σε όλες τις ερωτήσεις που δεν κάνεις. άλλοι δεν ρωτούν για να μην χαθεί η μαγεία και εγώ δεν ρωτάω από πεποίθηση, προτιμώ τη σιωπή. μια ζωή ανάποδη, τώρα θα κάνω αλλαγές ;

ένα βήμα πριν, δύο βήματα μετά, ένα βαλς που ούτε καλά καλά δεν ξέρω να χορεύω και όλο αυτό μόνο και μόνο γιατί επέλεξα όταν κλείνω τα στόρια του παραθύρου να χορεύω μόνη μου, με όποιο τραγούδι θέλω, έναν χορό ενάντια στον αέρα της όποιας αλλαγής.

που ξέρεις τώρα μπορεί να αρχίσω να μαθαίνω να χορεύω. τουλάχιστον αν πέσεις όταν χορεύεις λες ότι απλά έχασες ισορροπία ..


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις