2014

2014 . 

τι να γράψω; τι να θυμηθώ να πω; να πω τις καλύτερες ευχές μου σε όλους και ότι επιθυμούν, δεν θα ξεχάσω την υγεία, θα ευχηθώ να είμαστε όλοι καλά. 
Δεν θα είναι μεγάλο ευχολόγιο το κείμενο αυτό, ούτε θα πω τι μου έμαθε το 2013 που έφυγε και τι πραγματικά θα ήθελα να γίνει το 2014. 


" οι λέξεις με δυσκολία βγαίνουν στο χαρτί, κοιτάω μέρες τώρα το παράθυρο, κοιτάω ώρες ολόκληρες τον κόσμο να περνά και να αλλάζει. Νιώθω στάσιμη μέσα σε τόσες αλλαγές. Αλλαγές που φέρνουν χαμόγελα εμένα με διαπερνούν και μου διαταράσσουν την ηρεμία μου ή την ησυχία μου, στο μυαλό μου την ίδια ερμηνεία έχουν. Χαμογελάω και νιώθω το οξυγόνο να τελειώνει και ανάβω ακόμα ένα τσιγάρο για λίγο καθαρό αέρα και τελειώνει εκείνη η τελευταία γουλιά καφέ που πάντα θα μου φανεί πικρή και θα αναζητήσω λίγο νερό. και σκέφτομαι τι θα κάνω το βράδυ και βρίζω δυνατά και καθαρά για το γεγονός ότι ο χρόνος περνά με το σταγονόμετρο.  όλα στο μυαλό μου ένα μπάχαλο, και πάλι από την αρχή γιατί τις περισσότερες φορές παρά το ότι είμαι κουρασμένη να κάνω οποιοδήποτε βήμα, λέω δυνατά πάλι από την αρχή, γιατί στην ουσία το μόνο που κάνω είναι να κινούμαι προς μια κατεύθυνση, απλά που και που αποφασίζω να ξεκουραστώ και λίγο και να κοιτάξω τον ήλιο κατάματα ή να νιώσω τη βροχή να με διαπερνά . " 

Καλη χρονιά.... και ίσως τελικά να μην υπάρχει το χαρούμενο τελος παρα μόνο εκείνο το γλυκόπικρο τέλος της άγνοιας. . . 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις