Ενα βράδυ Αυγούστου ... Σαν όλα τα αλλα.

Ενα βράδυ Αυγούστου , έχουν περάσει και αλλα. Η παρέα μιλά, συζητά. Ο νους πέρα τρέχει. Τρέχει φεύγει ξεφεύγει από την πεπατημένη. Η νύχτα πάντα μου φαινόταν πιο δύσκολη από τη μέρα σαν να χρειαζόταν μεγαλύτερη προσπάθεια από την μέρα, χρειαζόμουν πιο βαθειές αναπνοές για να αντέξω. Ειναι γεγονός πως τελευταία ελάχιστα πράγματα έχουν σημασία. Μια νοσταλγική διάθεση μετά από κρασί ειναι σίγουρη επίσκεψη. Σήμερα δεν θα μετρησω ουτε λάθη, ουτε παθη, ουτε αγάπες μικρές ή μεγάλες. Σήμερα θα πω ειμαι εγω και ειμαι εδώ. Τα βήματα μου αργά, παράξενο, θα με οδηγήσουν στο αυτοκίνητο, θα βάλω μπροστά και θα πάω στη θάλασσα άλλες φορές θα περίμενα την τέλεια εμπνευση, αυτή τη φορά θα ακουσω τα κύματα κι δεν θα φτάσω σε κανένα συμπέρασμα, άλλωστε λίγο έμεινε. ΦΕΥΓΩ . Κι δεν ειναι τάση φυγής. Ειναι απλα ειλικρίνεια . Καληνύχτα ειναι ενα ακόμα βράδυ αυγουστου, λίγο πριν την μεγάλη πανσεληνο. . .αυτο ειναι το μόνο διαφορετικό .

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις